• Klachtenregeling

Kwaliteit en dienstverlening staan hoog in het vaandel bij KJ Psychologen te Roosendaal. Wij zien graag dat u correcte informatie krijgt aan de telefoon en dat u bij ons een goede en passende behandeling krijgt. Ook bij ons kan toch iets verkeerd gaan. Als u een klacht heeft, neemt u eerst contact op met onze praktijk en bij voorkeur met degene die de klacht heeft veroorzaakt. In tweede instantie kunt u contact op nemen met het bestuur van onze praktijk, bij voorkeur schriftelijk of via de email. Wij zullen ons best doen uw klacht te verhelpen. Als u niet tevreden bent, kunt u in derde instantie overwegen een officiële klacht in te dienen bij de Raad van Toezicht van KJ Psychologen, ter attentie van mw mr M.M.M. Heesmans, emailadres: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 

KJ Psychologen is conform de verplichtingen die voortvloeien uit de WKKGZ aangesloten bij De Geschillencommissie (Zorg). U kunt uw klacht hier neerleggen wanneer we intern niet tot een aanvaardbare oplossing komen. U kunt De Geschillencommissie bereiken via:

De Geschillencommissie

Postbus 90600

2509 LP Den Haag

https://www.degeschillencommissie.nl/

Of bel: 070 310 53 10

 

Download Klachtenregeling